Περί λόξ@ς…

Νομίζω πως πρέπει για αρχή ν’ απαντήσω σε σένα που με διαβάζεις ηλεκτρονικά για το ποιός είμαι:

Ονομάζομαι Κωσταντίνος Δ, ουδεμία σχέση με την Πηνελόπη Δ. και τον εγγονό της Αντώνη Σ., γεννήθηκα πριν 38 χρόνια στην Θήβα και δουλεύω στην βιβλιοθήκη μιας μεγάλης εταιρίας τα τελευταία 16 συναπτά έτη.

Είμαι φανατικός με την μουσική, το θέατρο, τον κινηματογράφο, την ζωγραφική και την λατρεμένη λογοτεχνία. Βιοπορίζομαι σαν λασπολόγος και επαγγελματίας προβοκάτορας, σαν τον συνάδεφφό μου Απόστολο Παύλο, και θιασώτης του αναλογικού και ουχί του ηλεκτρονικού πολιτισμού.

Δεν συμπαθώ κανέναν θεσμό: κρατικό – θρησκευτικό – Δικαστικό, καμμία Αρχή Ανεξάρτητη(με πλήρη εξάρτηση από το κράτος), είμαι ψηφοφθόρος των οικολόγων πράσσινων(καβάλα στα ομόχρωμα αλογάκια τους) και μου αρέσει να βάζω ρελιστικές και κυρίως υπερεαλιστικές φωτιές.

Με ρωτάς αν θα μας σώσει κάποιος; Σου απαντώ:

Η συμπολίτευση μας βύθισε αύτανδρους στην χρεοκοπία και αυτό γιατί τα δύο Αδελφά κόμματα(Πανελλήνιο Φορολογικό Κίνημα (Πα.Φο.Κ. :Τζιμακος έφη)) και Νέα Δημοπρασία(πάλι Τζιμάκος έφη, θα ρεις πολλές αναφορές παρακάτω, μη σε κουράζω) κυβερνούν διαδοχικά τα τελευταί 38 χρόνια.(δηλ. από τότε που γεννήθηκα)

Από την άλλη η Αντιπολίτευση είναι για κλάματα. Το Κομμουνιστικό Κόλπο Ελλάδος(Κ.Κ.Ε.) είναι κόμμα Μουτζαχεντίν, οι Ανερμάτιστοι Έλληνες του Πάνου Καημένου είναι μια νέα εκδοχή του Καρατζαφύρερ, οι Χρυσαλήτες είναι τα σκυλιά του κράτους, ο Δημήτρης Καζάκης είναι σαν την βρεγμένη σπίθα του Μίκη Θεοδωράκη και το Τσιπροκουβελοπαπαρηγάκι είναι ο διαιτητής των συνιστωσών της Κουμουνδούρου.

Μόνο εσύ αναγνώστη μου μπορείς να δώσεις μια ξεκάθαρη λύση, φτάνει να σε αφήσει η τηλοψία των δημοσιοκάφρων και η αφυδάτωση της προπαγάνδας.

Εξάλλου: «Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί» που λέει κι ο Γκάτσος.

Σκέψου πως το κράτος του ΤρελλΑντώνη στέλνει στον καιάδα(όχι τον Χρυσαλήτη τον μυθικό). Στέλνει 60.000 παιδιά μακριά από τους παιδικούς σταθμούς όπως έγραψε η «Εφημερίδα των Συντακτών» την Παρασκευή 14-12-2012, που εσύ πληρώνεις με το αίμα σου και τη δουλειά σου. Και μιας και έρχονατι Χριστούγεννα, γιορτή Αγάπης σκέψου ποιός είναι ο σύγχρονος Ηρώδης:

Το κράτος των χουντόσκυλων και κομματόσκυλων, των Χοντροκωσταίων και Χαζογιώργηδων.

ΞΥΠΝΑ προτού να είναι αργά αναγνώστη μου!

Λοξός επί Θήβ@ς

loxos1

3 thoughts on “Περί λόξ@ς…

    • 2kappa καλημέρα και σ’ ευχαριστώ εκ μέρους του Λοξού επί Θήβ@ς.Να συμπληρώσω μονάχα στο σχόλιό σου την συνέχεια και το τέλος του ποιήματος του Γκάτσου: Καληνύχτα Κεμάλ!

      • τι παράδοξο…στο τόπο της Ηλέκτρας, της Ηλέκτρας ως του αιωνίου όχι, οι άνθρωποι έχουν προσχωρήσει στη θέση της Χρυσοθέμιδος…

        αν μου επιτρέπεις, να προσθέσω μόνο τα λόγια της Ηλέκτρας (απ’ το έργο του Μ. Γιάντσο):

        «Εγώ μιλάω, η Ηλέκτρα. Η Αλήθεια και ο Νόμος μιλάει.

        Καταραμένος να είναι ο κάθε τύραννος κι ευλογημένος κάθε άνθρωπος που δεν συμβιβάζεται με κάθε τυρρανία.

        Ευλογημένος όποιος τον ουρανό καταστρέφει

        Είμαι εγώ που κρατώ τον ήλιο στον ουρανό. Εγώ είμαι που προσέχω τους ανθρώπους για να πάψουν να σέρνονται στα τέσσερα.

        Εγώ είμαι, η Ηλέκτρα, που ποτέ δε ξεχνώ.

        Κι εφόσον ζει ο άνθρωπος, δε πρέπει να ξεχνά. Εφ’ όσον ζει ο άνθρωπος που δεν ξεχνάει, κανείς δε πρέπει να ξεχάσει.

        Δεν έχω κοιμηθεί ούτε μια νύχτα από τότε, γιατί δε θέλω να κοιμηθώ. Δε ξεκουράζομαι γιατί δε θέλω να ξεκουραστώ.

        Όταν αυτοί καίνε εκατομμύρια ανθρώπων, ο Νόμος παύει να υπάρχει.

        Κι όπου δεν υπάρχει Νόμος, ο κόσμος δεν είναι πια κόσμος.

        Αίγισθε, δεν είσαι η Δικαιοσύνη.

        …εγώ περιμένω και δεν ξεχνώ.»

Σχολιάστε

