Προχωρώ οπισθοδρομώντας (κύκλια φυγή)

DSCF4358Προχωρώ προς τα μπρος
κι όμως γυρίζω πίσω.
Το βήμα μου παρορμητικό και γρήγορο
με σέρνει στο παρελθόν.

Μένω να κοιτώ μια σκιά, να την φωτογραφίζω
να την αιχμαλωτίσω,
κι αυτή
να χάνεται στην υπεκφυγή.

Δεν αγγίζω με τα χέρια μου.
Δεν ακουμπώ τα συναισθήματά μου.
Βρίσκω εύκολες δικαιολογίες.
Έγινα τεχνίτης πια.

Φεύγω μπροστά στο δρόμο,
οπισθοδρομώντας,
σπρώχνω τη σκιά μου.
Τι μένει;

Προχωρώ μπροστά, οπισθοδρομώντας.
Βρίσκω φαντάσματα του παρελθόντος
στο μέλλον.
Είναι εκεί και με περιμένουν,
εκεί που τ’ άφησα.
Στο μέλλον.

Ζώ το παρόν με υπεκφυγές.
Βλέπω τους ίδιους ανθρώπους.
Είναι σκιές.
Κι όμως, αφήνουν ίχνη
κάποια συγκεκριμένη ώρα.

Νυν
Και
Αεί.
Πότε όμως;

Ακουμπώ στο μέτωπο το χέρι μου.
Θερμό, ψυχρό, αδιάφορο.
Η έκφραση σπάει στα μάτια,
μια μικρή ρυτίδα στο μελίγγι.

Αυτήν θα σκαλίσω στο μάρμαρο,
θα την ζωντανέψω.
Δεν θα’ χει σκιά,
μόνο αιθέρα.

Τα λόγια μου χτυπάνε στα δόντια
κι επιστρέφουν.
Φράζει ο λαιμός.
Διψάω για αέρα.

Είναι πολλά που θέλω να πω:
τρείς μονάχα λέξεις,
με δώδεκα γράμματα:
Έχω δρόμο πολύ.

Μαντίνους ο Αττικός.

simbolo_arcadia_b

Σχολιάστε

